sobota, 7 kwietnia 2012

A ja MAM szczoteczkę MAM

Jak wiadomo higiena jamy ustnej jest bardzo ważna bo jak też wiadomo nie każde dziecko lubi szczotkować zęby. Moja Amelia najbardziej co lubi to zjadać pastę ze szczoteczki do zębów .Wymieniając szczoteczki do zębów starałam się by każda była inna a nuż widelec ja któraś bardziej zainteresuje….
Teraz używamy szczoteczki do mycia zebów MAM first Brush .


Nasza szczoteczka jest w bardzo ładnym różowym kolorze w sam raz dla dziewczynki bardzo starannie wykonana ,a włosie jest bardzo mięciutkie w sam raz do masowania dziąsełek i małych ząbków. Zaokrąglona główka szczoteczki idealnie pasuje do małej buzi dziecka a wyprofilowana gumowa rączka doskonale pasuje do małej raczki zapewniając pewny chwyt .Amelce szczoteczka bardzo przypadła do gustu i sama się już o nią upomina .bardzo lubi myć ząbki. Myślę, że to dobry produkt i zdecydowanie wart kupienia.
Po przetestowaniu wszystkich produktów MAM muszę przyznać że są to produkty naprawdę bardzo dobrej jakości .A żywe kolory bardzo przyciągają uwagę dziecka .
Zostając fanem
na facebook`u, jest możliwość robienia zakupów w sklepie MAM z 20% rabatem
na wszystkie produkty!! Wystarczy kliknąć na banner poniżej :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz