środa, 4 kwietnia 2012

Spóźniony post....

W końcu wybraliśmy się po obrączki .Wybór jest naprawdę duży ale ja chciałam białe złoto a jak wiadomo białe złoto wychodzi drożej.Złota w ogóle nie nosze a nie chciałabym by się rzucała w oczy z daleka jak założyłabym swoje srebro,zresztą... zaręczynowy też mam srebrny.

Te które chciałam na początku kosztowały strasznie dużo wiec zdecydowaliśmy się na coś w tym stylu tylko różnica jest w tym ze my mamy polerowane z połyskiem a zamiast jednej cyrkonii mam 5 .Ja mam 4 mm mój m 5 mm szerokości cena hmm cos w granicach 1100-1700max

Odbiór 19 kwietnia.
Coś w tym stylu:

Oprócz obrączek wybrałam się po buty ...... wiem ze takie kazdy juz chyba ma żaden w sumie szał....
ale kurcze mam taki mały wybór w butach bo przeważnie rozmiar 36 jest na mnie za duzy i szlag mnie normalnie trafia jak mi sie cos podoba a ja nie mogę takich mieć bo są za duże!!! Bardzo ładnie prezentuja sie z rurkami

Do tego bluzeczka w kolorze morskim z kokardą

i to by było na tyle ....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz