czwartek, 15 marca 2012

Dzisiaj recenzja nowego balsamu do ciała Nivea Sos

Zacznę od tego że mam bardzo suchą skórę która czasami po kąpieli zaczyna mnie swędzić jeśli nie użyję żadnego balsamu do ciała. Szczerze mówiąc wszystkie balsamy jakie wypróbowałam do tej pory dawały uczucie nawilżonej skóry dosłownie przez chwile. Testują c nowy balsam regeneracyjny Nivea sos nie robiłam sobie żadnych nadziei że tym razem będzie inaczej. Jak zapewnia producent balsam koi suchą i spierzchniętą skórę oraz daje 48godzinną ulgę od symptomów suchej skóry.
Stosując balsam po kąpieli zauważyłam że naprawdę doskonale nawilża i daje uczucie nawilżenia naprawdę długo. Do tego ma bardzo przyjemny i delikatny nieduszący zapach. Bardzo się cieszę ze miałam możliwość przetestowania nowego balsamu jest naprawdę rewelacyjny ,a koleżanki którym podarowała m próbki bardzo zadowolone .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz