poniedziałek, 19 marca 2012

A ja smoczek MAM I niekapek MAM :D

Moja córka Amelka od urodzenia używała tylko jednego smoczka który był zmieniany co jakiś czas. Nawet jak kiedyś kupiłam innej firmy to smokiem pogardziła ,to nie był ten wycmokany, najulubieńszy –nie chciała doić i tyle prosiła o starego.
Byłam w szoku że smoczek MAM Original
Zaakceptowała od razu najchętniej wcale by się z nim nie rozstawała. Smoczek jest naprawdę bardzo ładny i mimo tego że jest kolorowy nie szpeci buzi dziecka.(kiedyś używaliśmy tylko przezroczyste).Tarczka smoczka doskonale dopasowuje się do buzi dziecka i zdobią go bardzo ładne malunki nasz ma śliczną dziewczynkę .Silikon smoczka jest trochę inaczej wyprofilowany niż w innych smoczkach które obecnie mieliśmy wiec może dlatego tak szybko przypadł jej do gustu.


Dostalismy jeszcze Butelkę treningową Trainer (220ml) W bardzo ładnym różowym kolorze w sam raz dla dziewczynki, na butelce są śliczne sówki .Butelka wykonana jest naprawdę starannie a miarka na zatyczce ustnika to naprawdę super rozwiązanie. Do tego ustnik jest całkiem inny niż we wszystkich niekapkach jakie mieliśmy. Żeby pociągnąć zawartość butelki trzeba najpierw przygryźć ustnik .Do tego nie kapie jak się butelka przewróci bądź potrząśnie .Amelka bardzo lubi z niej pić.


Produkty MAM sa naprawdę bardzo fajne i mają ciekawy design.A zostając fanem
na facebook`u, jest możliwość robienia zakupów w sklepie MAM z 20% rabatem
na wszystkie produkty!! Wystarczy kliknąć na banner poniżej :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz