piątek, 16 marca 2012

Przetestuj produkty MAM

Dzięki uprzejmości firmy MAM BABY której bardzo dziękuję,
dzisiaj dostarczono mi paczuszkę w której znalazłam pięć produktów do przetestowania dla dziecka w zależności od jego wieku.
A oto produkty które będziemy testować :
-Smoczek MAM ORGINAL /+16 mies.
-Butelka treningowa "niekapek" z miękkim ustnikiem uchwytami TRAINER /+6 mies.
-Miska dla dziecka BABY`S BOWL /+6 mies.
-Kubek do nauki picia z twardym ustnikiem LEARN TO DRINK CUP /+8 mies.
-Szczoteczka do zębów z bardzo miękkim włosiem FIRST BRUSH /+6 mies.





Moja córka Amelia wykazała ogromne zainteresowanie produktami jakie dostała, żywe kolory produktów bardzo przyciągały uwagę , od razu chciała rozpakować wszystko.
Już niedługo opinie o produktach które będziemy testować .

Zostając fanem
na facebook`u, jest możliwość robienia zakupów w sklepie MAM z 20% rabatem
na wszystkie produkty!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz