sobota, 24 marca 2012

MAM miskę i niekapek MAM

Moja córka bardzo lubi jeść samodzielnie problemem było to że wiecznie coś spadało z talerza podczas wybierania .Od MAM dostaliśmy fajną miseczkę MAM baby`s bowl
Miska jest Bardzo fajna ma opływowy kształt oraz dwa poziomy ,co ułatwia nabieranie jedzenia na łyżeczkę i nie tylko. Na spodzie miseczki znajduje się gumowa przyssawka która zapobiega przesuwaniu miseczki .Dobrym rozwiązaniem jest również to że miseczka posiada pokrywkę dzięki czemu można ja zabrać dosłownie wszędzie .Niezastąpiony przedmiot podczas podróży bo jak dziecko nie zje, zawsze można ją zamknąć i włożyć do torby. Bardzo się cieszę że mogliśmy wypróbować miseczkę jest naprawdę bardzo pomysłowa Amelka bardzo lubi z niej wyławiać płatki.

Dostaliśmy jeszcze Kubeczek Niekapek Learn To Drink CUP (270ml) z twardym ustnikiem. Butelka w bardzo żywych kolorach my mamy różową do tego jest tak wyprofilowana kształtem że mała raczka dziecka trzyma ja pewnie.
Butelka jest porządnie i starannie wykonana a do tego łatwa w utrzymaniu czystości posiada bardzo mało zakamarków .Mycie butelki nie jest problemem a złożenie też nie stwarza żadnych trudności. Do tego jest rzeczywiście niekapkiem ponieważ moja córka ma tendencje do przelewania picia do wszystkiego co znajdzie w zasięgu swojej ręki. Tym razem nawet kropla nie wyleciała a ja jestem spokojna że nigdzie żadnej kałuży nie znajdę. Butelkę można wszędzie ze sobą zabrać nawet jak się przewróci to nic z niej nie wyleci .Produkty mam jakie dostaliśmy do przetestowania są naprawdę bardzo dobrej jakości , zachwycają ciekawym designem a do tego są bardzo wytrzymałe .


Zostając fanem
na facebook`u, jest możliwość robienia zakupów w sklepie MAM z 20% rabatem
na wszystkie produkty!! Wystarczy kliknąć na banner poniżej :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz